RSS

Work hard play harder

12 Jun

Idag är det tisdag och jag har fett mycket att göra. Som vanligt reser jag alltid iväg den 13 varje månad. Imorn är det iaf inte fredag vilket jag är tacksam över eftersom det inte slutade så bra sist jag reste den dagen. Nu hägrar Belgrad och oh my goodness.. Har fått väderrapport och det ryktas om stekande sol och 30 grader. Tur jag har stackat upp mitt bikiniförråd. Vill komma hem som en pepparkaka, får väl se hur det blir med den saken eftersom jag åker ner till storstan men de finns några sköna konstgjorda stränder dock! Skam den som ger sig! Idag måste jag börja packa, slå in presenter, komma på en vansinnigt bra vuxenpresang, inhandla den fenomenala presangen, skriva ut lite biljetter, researcha hur jag tar mig till flygplatserna, städa, packa och laga massa matlådor.

Så bra då att jag laddat upp med att sova till halv 1… Dock har jag fortfarande stress och utmattningssymptom så jag borde ha sovit mer i helgen. Oh well, man lever bara en gång. You work hard so you can play harder.

Nu ska jag försöka ta tag i detta! Imorn smäller det!

LFB

 

 

Lämna en kommentar