RSS

EXAMEN!!

31 Maj

Tänk, idag tar jag examen. 3 år senare. Står jag där snart med diplom i handen. Trodde jag aldrig med tanke på mina seriösa planer på avhopp ungefär 34977224 gånger. Men jag bet ihop och körde på ändå. Fasen de här va ju inge svårt egentligen 😛 Nu ska ja satsa på att få jobbet som J undrade jag var intresserad av i Adam. Jag ha kollat upp det lite och det är ju ett perfekt jobb för mig. EXAKT det jobbet jag vill ha. GIVE IT TO ME.
UNDERBAR DAG PÅ ALLA SÄTT OCH VIS!! Nu behöver jag bara lite solsken!

LFB

 
1 kommentar

Publicerat av på 31 maj, 2012 i Guds bästa barn, LFB, Underbar dag

 

Ett svar till “EXAMEN!!

  1. evalinn

    31 maj, 2012 at 14:06

    Vad bra det låter! Vi måste prata snart snart!! Grattis till examen fantastiska du! ❤

     

Lämna en kommentar