RSS

Känns skumt

01 Jun

Jahapp, då var man arbetslös då. Eller? Kändes otroligt konstigt imorse när jag vaknade och inte riktigt hade nånting viktigt att göra? Har varit så hektiska veckor och helt plötsligt så är allting över. Fattar det inte. Vad jag inte heller förstår är att jag och Nilla vann för bästa uppsats igår. Helt sjukt på riktigt. Så himla roligt! Den 20 mars i år tog jag en bild på vägen i skolan där bilder på förra årets vinnare hänger inramade. Det fanns en lucka på hyllan som var tom. Där sa jag att här ska vår bild stå! Vad händer? Nu kommer vår bild finnas där. Det gäller att ha målbilden klar för sig för då är det bara att tuta och köra. Så himla oväntat men så otroligt roligt. Jag är så stolta över att vi är klara med skolan nu. Alla har gjort ett kanonjobb och kämpat i 3 år. Stort grattis till HEK!

Denna ska hängas upp på mitt framtida feta kontor.


LFB

 

Lämna en kommentar