RSS

Tom

03 Jun

Åh jag känner mig så tom och ledsen. Jag hatar avsked. Jag är seriöst sämst på det för jag börjar alltid lipa som en unge. HP vet detta. Nu börjar det dra ihop sig rejält. Ser massa som flyttar ut ur min byggnad och det slår mig att nu är det över. Allt de vi kämpat för i 3 år är slut. Vissa kommer jag aldrig se igen. Känns skitkonstigt. Kommer sakna en del människor så extremt mycket. Vetskapen om att jag kanske inte kommer träffa vissa igen känns förjävlig. Jag är van att lära känna nya människor och sedan säga hejdå för gott. Men det är lika jobbigt varje gång. Undra vad alla kommer hitta på, vad de kommer bli och vart de kommer hamna. Ingen som vet, livet är så otroligt spännande. Allt är möjligt. Glöm aldrig det. Sikta högt.

LFB

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 3 juni, 2012 i Guds bästa barn, LFB, PANIK!!

 

Lämna en kommentar