RSS

Wham bam

06 Jun

Jag är så grönjäbeeeeeeep trött! Somnar så fort jag lägger mig ner. Antar att det är allt som kommer ikapp mig. Idag har jag och Sandra småpillat i formalian i uppsatsen. Tänkte skicka in den ikväll och hoppas bli helt klara. Annars samlar jag kraft att orka piffa till den här röran som kallas mitt ansikte. Ska nämligen fira nationaldagen med att käka grek med wifey som den internationella stjärnan man är.

Sedan undrar jag lite vad som hände med sommaren? Nu när jag ändå för en gångs skull ska spendera en sommarmånad i Sverige kan det väl för fasen vara plusgrader och stekande sol?! Eller? Tjurigt värre verkar det vara. Aja, spela roland. Kommer sitta ensam och sorglig på Midsommar iaf. Inte en kotte är här och vill fira med mig. I alla de 3 senaste åren som jag spenderat jobbandes utomlands har jag varje Midsommar tänkt ”Ååååh va mysigt det vore att få fira Midsommar hemma i Sverige”. JO TJENA MITTBENA!! Nu är jag här hemma och ska få fira mitt efterlängtade Midsommar, ENSAM I SPÖREGN. Ne fy fan.

Blev lite sidetrackad. Nu ska jag fixa den där kända mittbenan och invänta frugans intågande.

LFB

 
 

Lämna en kommentar