RSS

Klättrar på väggarna

07 Jun

En vecka i sysslolöshet och jag håller på att GÅ ÅT!! Det här är inte hållbart, åååååh herre min ge! Vilken tur att nästa vecka blir mer fartfylld. Jag tror jag aldrig haft så tråkigt som den här veckan. Alla flyttar härifrån och dom som är kvar jobbar hela dagarna. Själv sitter jag mest bara och glor. Eller sover. SLÖSERI MED LIVSTID! Imorn ska jag bege mig på leksaksjakt. Jag är så otroligt barnslig och ska äntligen få botanisera i leksaksaffärer igen. Mina ungar kommer ha för mycket leksaker och det kommer nog inte bara vara för deras egen skull utan för att jag ska få leka… haha! Måste ju köpa presanger till mina älskade ungar jag ska hälsa på i veckan! På måndag drar min distanskurs i e-handel igång och på onsdag drar jag ner till Belgrad. CANT WAIT! Sen ska jag genomlida ännu en vecka i tristess innan jag åker hem till Sundsvall i en vecka första juli och röjer. Kosack, hästspark, Sean Paul, Limpan och balkonghäng. Är det bra väder finns det risk att det slår GF05. Det vill inte säga lite! SEN mina vänner hägrar Albufeira. Håller tummen att boendet löser sig, återkommande problem VARJE år. Börjar få lite rutin på misären. Sedan väntar Holland och ett mer seriöst liv. Ska bara härja lite i sommar så är jag redo för det.

Nu ska jag fortsätta stirra in i väggen och äta godis. Älskade sysslolösa liv, inte. Fatcamp 2012 for the win. Det tråkigaste är att inte ens nån är här i helgen och kan rasta mig på krogen. Misär var ordet.

LFB

 

 

 
1 kommentar

Publicerat av på 7 juni, 2012 i LFB, Tjat

 

Ett svar till “Klättrar på väggarna

  1. Liie

    9 juni, 2012 at 23:20

    joo folk säger ju att de kanske är allergi, men så får ja ont i halsen mitt i alltihopa ibland också så det känns inte riktigt rätt det heller. men de här har ju hölle på sen metaltown där jag blev helt förstörd av en förkylning. fast nu när ja tränar som ett tok varje dag så blir de bättre och bättre!

    passa på och njut av att inte ha nåt att göra nu, resten av sommaren låter ju fullspäckad och som att det inte lär bli någon vila där inte 🙂

     

Lämna en kommentar