RSS

Ja ni vet, sådär som jag är.

26 Jun

Kaaaaooaoaoaoaoaoossssssssssss! GÅNGER FEMTUSEN! Herregud. Ett dygn kvar typ. Som den superwoman man är så kommer jag få ihop det, på nått sjukt sätt. Ser bara inte lösningen just nu men jag kan meddela att vad som inte hjälper är ryggsmärtan från dagens kånkande av grejer. INTE LÄGE att få huggsmärtor i ryggen som gör att man knappt kan andas när man ska släpa hem 80 kg saker i övermorgon. Oh well. Det ska inte vara för enkelt.

FÖR ÖVRIGT har vi nu publicerat vår uppsats. Skönt är ordet. Nu behöver jag bara fokusera på att få in en inlämningsuppgift i min sommarkurs tills på fredag. Hur nu det ska gå till när jag knappt hunnit läsa boken. Ligger sisådär 300 sidor efter och ska ha skrivit första uppgiften till på fredag som sagt. Ja, ne tiden gå. Inte kan jag sitta här och rulla tumme. Arslet ur vagnen nuuu! ÅÅÅÅH hej!

Ignorera dom 3 första sekunderna. Sen börjar en grym låt. Som antagligen bara jag älskar.

LFB

 

Ett svar till “Ja ni vet, sådär som jag är.

  1. Liie

    27 juni, 2012 at 11:12

    helt galet mycket saker man får på sportamore alltså, och lyckades du få in två rabattkoder?! det måste jag testa nästa gång haha.

     

Lämna en kommentar