RSS

Borta bra men hemma bäst. Alltid.

02 Jul

Norrland. Smaka på ordet, Nårrlann. Så himla härligt att vara hemma. Ibland kan jag inte förstå varför jag bums ska åka härifrån vaett men om jag inte gjorde det så hade jag nog aldrig uppskattat de tillfällen jag faktiskt åker hem så mycket som jag gör nu. Har hunnit med en äkta Bollstafest med allt vad det innebär. Varit på Kramfors vildaste klubb, även där fri tolkning. Sylos. Grillkväll med familjen. Mygg. Frisörbesök av syster. Yatzy. Solande på altanen. Mammas gomatn. GBglass i frysen.

SPLENDID!

Appropå mamma så kan hon va den ballaste morsan ever. Låten jag la upp i förra inlägget tyckte hon va riktigt bra. ”Party”. Haha cred!

Nu ska jag fortsätta strukturera upp mitt flyttkaos. Har invaderat våra gamla barnrum på övervåningen. Inte helt populärt men det är tur jag är söt.

LFB

 
 

Lämna en kommentar