RSS

Back in business

15 Jul

So here I am. Back in Albufeira. Har bara varit här sen tisdagkväll men de känns som längre. Känner mig hemma. Inte så konstigt kanske när det är min fjärde sommar här. Hettan bränner, havet svalkar mer än vanligt och holländarna kryllar. Albufeira 2012 har börjat. Imorn ska vi ut och shoppa i Portimao. Kommer bli kul att lämna stan och se något annat. Imorn börja rjag även jobba deltid. 3 dagar i veckan kommer jag vara tillbaka på mitt gamla barjobb. Måndag, tisdag och onsdag sen är jag ledig resten av veckan. Kan det bli bättre? Tror inte det!

Det är väl det jag har att bjuda på idag. Inga riktiga skandaler än så länge förutom ännu ett kebabmysterium. Men det skiter väl en gangster i.

Årets bästa: WIfi på jobbet. Förbered er för drunk updates. Aga tyckte de var en toppenidé att blogga när jag kommer hem från bargatan för då kommer jag ha allt som jag inte kommer komma ihåg när jag vaknar nedskrivet. Hon är inte dum den där polskan.

Lev väl.

LFB

 

Lämna en kommentar