RSS

Alive and kicking

24 Jul

2 veckor har gått och brännan sitter som den ska och livet rullar på. Jobbar som sagt 3 nätter i veckan. Ikväll är det tisdag vilket betyder att jag står i baren och pushar ut drinkar. Stan kryllar bokstavligen av små holländare. Inga snygga engelsmän som är 25+. Märker därmed att jag blivit för gammal för detta. Det är knappt roligt att gå ut längre eftersom jag inte är med i unga partyligan längre. Im too old. Istället känner jag att jag är avis på alla gulliga par som sitter och myser med en drink eller två. Jag vill ocksåååååååå. Festa runt och vara helt galen lockar noll. Istället vill jag växa upp, bli seriös och skaffa mig ett ”riktigt” liv. Wow, att 2 veckor härnere skulle göra detta med mig, hade ja ingen aning om. Riktigt bra dock. Nyutexaminerad med ett kickass examensarbete i bagaget och kontakter i Holland är jag nog efter denna sommar redo. Att bli vuxen. På riktigt. Skönt. Faktiskt.

LFB

 

Lämna en kommentar