RSS

Men heeeeereguuud.

08 Aug

Sydeuropa har invaderat stan. Påminn mig om att aldrig flytta till Italien, Spanien eller Frankrike. Framförallt inte Italien. Stalkeralert!! Det kryllar av italienare och spanjorer som sliter i en och tafsar på jobbet. Får nå psykbryt. Dom får smaka på vikingvreden. Fattar inte ett nej. Så om nån frågar så är jag gift med ett badass karateproffs. Eu sou casada com um grande homem. Som Linn har lärt mig 😉 Annars så är de riktigt bra drag och igår när ja jobbade i baren va de så packat och stressigt att jag inte ens hade tid att kolla klockan på 4 helatimmar. Vips va klockan 2 och hade bara några timmar kvar att jobba. Skönt. Dricksade fint genom att bara flasha smajlet med. Oh yeah baby. Thats how we do. Ikväll är jag ledig men eftersom ja ha en monstertenta som ska in nästa fredag ås blir de nog inge vildare utsvävningar. Inte sugen heller med tanke på alla creep som är ute.

Av mer seriösare slag så ringde James imorse och undrade när jag är i Amsterdam för företaget som är intresserade av mig vill veta. 10 sep finns det ett bra flyg. Jag tar nog det. Spännande.

Nyss kom de förbi en kille, iofs väldigt söt, och gav mig en röd varg med svansen… åt fel håll. Tack? Antar jag.

 

Så ja, allt är bra.

 

Puss hej

LFB

 

Ett svar till “Men heeeeereguuud.

  1. evalinn

    9 augusti, 2012 at 22:12

    hahahaha bra där binis!! 😀

     

Lämna en kommentar