RSS

Wind of change

11 Aug

Japp. Jag åker till Holland direkt från Portugal! Har möte inbokat i Amsterdam vecka 37. Eftersom jag har 2 (två) resväskor med mig på 20 kg styck så letar jag efter ett flyg där jag kan checka in två bagage till hyggligt pris. Mission impossible. Röv. Jag som trodde ja hittat ett toppenflyg där ja kunde checka in två väskor till ett totalt pris inkl flygresa på 1000 kr. MEEEEN då visar de sig när ja ska boka att det är totalt 20 kg fördelat på två väskor alltså inte två väskor med totalt 40 kg. Jaaahapp, tillbaks på ruta ett!! Jaja det ordnar sig. Vad som oroar mig mer för tillfället är hemtentan som ska vara inne på fredag som jag ÄNNU inte börjat skriva på. För jag kan inte. För jag vet inte vad jag ska svara och hur jag ska svara. Kul. Kul kul kul. INTE. Panik är ordet. Men som det snille man är (HA! elleeeeer) så kommer man väl skrapa ihop 10 sidor blaj på nåt höger iaf.

För övrigt. Partysuget är lika med noll. Ingen vill festa längre och det är bara mongon ute. Är lite sugen på att dra men har inget bättre för mig någon annanstans så det är väl bara att härda. Appropå härda så är det så olidligt varmt här just nu att det till och med bränner när det blåser för vinden är så het. JAG VILL LIGGA PÅ STRANDEN! Men plugget går före. I know, vem hade trott detta?!

Ikväll ska jag och Eliot plugga/söka jobb. På en lördag i Albufeira. Som sagt, who would have known.

PUSS

LFB

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 11 augusti, 2012 i Uncategorized

 

Lämna en kommentar