RSS

Oops, I did it again.

21 Aug

JAG DÖR AV SVETTHETTA!!!!! Det är 37 grader och man går runt konstant fuktig. Mmmmm mysig tjej. Vad gör jag en sån här dag? Joinar jag 3 miljoner normala människor på stranden? Ligger jag vid en pool? Nej nej, en idiot som jag går och handlar sisådär 10 kg mat på en affär som trevligt nog ligger på en höjd. Nyss stapplat hem svimfärdig och måste göra mig redo för jobbet. Jobbar i baren idag där är det är minst 10 grader varmare än utanför så jag kommer jobba i 45 grader ikväll. Bikini PÅ! Visste det är skönt att det är varmt (HETT) men ändå. Nån gräns får de vara. Aga beskrev det hela rätt bra. Det känns som nån står med en hårfön och blåser het luft i ansiktet på en. Pjuuuuu. Oh well!

För övrigt var det KAOS gånger 500 igår på jobbet. Vi hade ett gäng från England i baren. Det var typ en familj med partners blablabla. IAF! Dom va rätt packade. En av tjejerna blev rätt upprörd och stod och grina ett tag medan hennes pappa tröstade henne. Dom andra brudarna gav mig blickar som kunde döda men jag fattade inte varför. Sen gick det upp ett ljus när hennes pojkvän vingla fram till mig och säger att han var här förra sommaren med och han kommer ihåg mig och sa att tyvärr hade jag ju pojkvän då (oops jag hade visst dragit till med en nödlögn) och nu va de ju så synd att han hade tjej för jag var ju så gorgeous och han ville att jag skulle adda honom på fb. Yeaaah right buddy. Typ 5 minuter senare braka alla lös i världens slagsmål där farsan och hans dotters pojkvän krascha totalt. In springer militärpolisen som är allt annat än hänsynsfulla och ett mindre kaos löper ut där glas flyger och hej och hå. Kan säga att hela bargatan samlades utanför och var nyfikna på vad fasen som hände. Barn och kakern.

Hade även sammanlagt 4 svenskar som gästade igår varav 2 snubbar som var sliskigheten personifierad. Sthlmsdialekt, märkesskjorta och trodde dom skulle få till det. Dream on dream on.

Ne nu ska jag ta tag i operation iskall dusch. Inte för att jag har något val då vi efter 6 veckor fortfarande inte har någon gas. Kommer verkligen uppskatta det lilla när jag kommer hem. När nu det blir!

Puss

LFB

 

Ett svar till “Oops, I did it again.

  1. evalinn

    21 augusti, 2012 at 19:42

    Barn å kakern!

     

Lämna en kommentar